Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Χέστηκα πάνω μου! [dudu]

Ντουντού στην «O’ Globo»: Δεν έχω περάσει μεγαλύτερο φόβο από αυτόν της Κυριακής

Μπορεί οι ποδοσφαιρικές παραστάσεις του Ντουντού σε Βραζιλία, Ιαπωνία και Ρωσία να είναι πολλές, παρόλα αυτά όσα είδε στο απόγευμα της Κυριακής στην Τούμπα, τον εξέπληξαν! Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα «O’ Globo» της πατρίδας του, σχολιάζοντας τον φανατισμό των οπαδών του ΠΑΟΚ, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά... «δεν έχω περάσει μεγαλύτερο φόβο από αυτόν της Κυριακής»!



«Εγώ ποτέ δεν έχω περάσει μεγαλύτερο φόβο, όπως αυτή την Κυριακή. Οι Έλληνες φίλαθλοι είναι πάρα πολύ φανατικοί, αλλά του ΠΑΟΚ ξεπέρασαν όλα τα όρια. Τα προβλήματα άρχισαν όταν φτάσαμε στο γήπεδο. Για να φτάσουμε στην πόρτα των αποδυτηρίων έπρεπε να διανύσουμε μια διαδρομή, με τους αστυνομικούς να έχουν δημιουργήσει ασπίδα. Ακόμα και έτσι πέρασαν κάποια αντικείμενα. Η κατάσταση μέσα στον αγωνιστικό χώρο δεν βελτιώθηκε. Όταν έπρεπε να βγούμε στο γήπεδο, από τα αποδυτήρια, έπρεπε να περάσουμε τρέχοντας προστατεύοντας τα κεφάλια μας, γιατί... έβρεχε συνέχεια αντικείμενα», σχολίασε αρχικά, συμπληρώνοντας για την αντιπαλότητα των οπαδών:

«Υπάρχει μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ των ομάδων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Γι' αυτόν τον λόγο, όταν παίζουν οι ομάδες των δύο αυτών πόλεων, είναι σχεδόν απίθανο να πάνε στο γήπεδο οπαδοί της φιλοξενούμενης ομάδας. Αν πάνε οπαδοί και της άλλης ομάδας, θα υπάρξει σίγουρα νεκρός».

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=91422

Μάγκας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: